20 Augusti Superblogg!

Vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik, så jag kopierar lite av min kompis..förlåt Rebecca. :(  Men idag så va iaf andra dan i gymnasiet..o jag kmr nog inte blogga med typ två-tre inlägg varje dag..för jag kmr va för trött :(  Men idag så fick vi reda på vilka elever som hade vikken mentor. Jag fick Haydar :D:D YEEESS!! :D:D  Han e så jäävla sköön..vet inte hur många ggr jag kmr säga det :P förmodligen många fler xD Men ni får stå ut ;P

Men vi hade iaf två svenska diagnostiska tester..o en fotografering. hajade inte riktigt vfr vi gjorde den..men det märker vi väl snart :P O imon börjar vi 8.30-15.30..o vi ska börja med Matte-test i en timme(!!!) o alla ettor ska sitta i en o samma sal..den kallas Sahara. Vhy? don't ask me "/

O senare ska vi göra ett engtest också. O så idag fick vi reda på att italienska kmr vara obligatoriskt för alla språk-eleverna..sen kmr jag plugga ett språk till. Men jag vet inte vilket!!! HEELLLPPP!!!!! Antingen så blir det Japanska..vilket jag väldigt gärna vill, Spanska, för det e ett världsperåk o för att det e väldigt lika italienska, elr Tyska som jag pluggade 6-9an..wt 2 do???
Tyskan e bra om jag väljer för det e jag ganska bra på..men det e såå gryyymt tråkigt!!! :O Bara en jävla massa grammatik. O om jag väljer spanska så e det rätt så bra bara för det e ett världspråk..O eng kmr jag läsa mkt avancerad eng i trean..så det vill jag spara tills dess. Lämna gärna tips! ;) Men på Måndag så kmr nog vanliga schemat börja, elr på tisdag..Haydar had inte så mkt koll asså xD

Men nu e jag iaf rätt så trött..men vi hörs imon...förhoppningsvis! :)   Ciao Cari! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0