Förlåt!

Förlåt så mkt för min dåliga uppdatering. Men jag har bara int orkat. igår va jag, mamma, pappa, syrran o kusinen ute i mälaren o badade. suupersköönt! :D O efteråt när vi kommit hem somnade jag mamma o pappa i typ en timme, sen va det bara börja med middan..för vi skulle få gäster (!!) Sen efteråt så kände jag inte riktigt att det va rätt läge o gå in till datan för o blogga. O förut ida så va min data alldeles cp så det gick inte att komma in på internet. Men igår när vi va på väg för o hämta min kusin så lyssnade mamma o pappa på srp4, tror ja, o då spelade dem en suuuupergammal låt. Caramba - Hubba hubba zoot zoot. Så sjuuuukt beroendeframkallande! xD O imon ska vi ut med båten igen. Men den här gången ut till Askö, prec utanför trosa. Ska bli så jävla skönt :D Foton kmr förmodligen imon. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0