Första veckan i gymnasiet avklarad! ;)

Ja, nu sitter jag här igen framför datan efter en vecka i gymnasiet. Fast man inte alls har långa dagar så e man helt slut, e det alltid så oavsett om man går första/andra elr tredje året? Aja, slut e jag iaf :P

Så här ser mitt schema ut:

♥  Måndag: 8.10 - 16.30 :(

♥  Tisdag: 10.45 - 14.o5  Helt okej elr hur? ;D

♥  Onsdag: 8.00 - 13.30

♥ Torsdag: 10.20 - 15.20

♥  Fredag: 09.20 - 14.00

Bortsett från dem 2 sena dagarna så e det väl ett rätt så bra schema? :) Tkr jag iaf :P 
En annan sak som jag tkr e lite jobbigt, vi har italienska 4 dar/veckan 1.5 h/lektion. Lite småjobbigt. O så har jag tyska 2 ggr/veckan typ 1.5h/lektion..mkt språk! :/ Men å andra sidan, det får man väl räkna med om man väljer sam med inriktning språk! :P

Nää, nu ska jag nog gå o hjälpa pappa med maten, om han vill :)

Herrå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0