Hemma igen :)

Ja, så va man hemma igen :)   SÅÅÅÅÅ JÄVLA ROLIGT!!! :D:D:D  

Det här inlägget kmr bli långt, men ni får stå ut ändå! ;)
 
Först började jag o soffan, kusin, med o äta på Tapas & Grill. Det blev en salladstallrik med kräftstjärtar för mig o en salladstallrik med kyckling för sofia. :) Gott! ;)




När vi hade ätit middag drog vi ner till hytten en snabbis, sen upp till dansklubben, bara dansbandsmusik typ.. o hängde lite där med hela släkten o kompisar ;)

Det va en skiitäcklig gubbe som försökte ragga upp mig o få mig o följa med ner till hytten!! :S :S :S  :'(
Men då kom Gok, min andra kusin :P, o sa:
Hörrudu, du behöver inte ens bry dig om henne. För det första så e hon bara 15, o för det andra så e hon med mig. Så du kan ju bara dra härifrån.
Det va skönt
Sen gick vi upp till Club 7, med housemusik :D (L) O där hängde vi resten av natten, o morgonen :P
Medan vi stod där träffade vi en suuuupersööööt o snyyygg kille osm hette Dennis. Han va sååå jääääävla söööt!!! :P:P
Men han blev så full så vi hann inte få varken hans msn elr hans nr :(

Men jag kunde iaf köpa lite godis :P
En tutti-frutti påse ½ kilo. egentligen va det soffan som köpte först så kunde jag smaka, sen tyckte jag om det så mkt så jag köpte en själv :P Så köpte ja fyra paket tuggummin :D


Nu måste jag dra, ha det gött!

Puss o kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0