5 dagar kvar =)

Tisdag idag, 5 dagar kvar till Thailand, asså GUD vad skönt det ska bli med en välförtjänt semester. =)
Idag har inte mkt hänt, började halv elva som vanligt o startade i datasalen o gjorde utvärderingar -.- Sen lämnade vi tebax våra matteböcker o sen va det engelska. Erja sa att det va väldigt troligt att jag skulle få MVG, hoppas hoppas hoppas!! :D

Alldeles nyss va jag hos tandläkarn som tog bort lite tandsten, sen va man klar..o nu står jag på bibblan o har prec lånat en bok o ska snart till vårdcentralen. Ska förnya mitt recept på p-piller eftersom den där jävla fucking ungdomsmottagningen inte vil ehjälpa mig! :'(
Men jag går med mamma nu så det ska nog gå bra. O vi ska efter det åka o hämta en resväska som jag ska packa i. Senast imon måste jag va klar..för på torsdag springer min kusin ut o då ska vi fira honom..sen på fredag kmr jag inte ha tid..o på lördag förmiddag åker jag! :)

Men nu måste jag dra om jag ska hinna, see ya! =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0