Kusinen 20 och klockan ska fram en timme ^^

Kom hem från en väldigt mysig kväll hemma hos min kusin som fyllde 20 igår, men som firades idag. O så kom vi på att klockan måste ställas fram en timme. Så klockan e ju u ungefär 00.10, fast egentligen e den 01.10 :P Lite komplicerat o jobbigt, men det e bara skruva fram ^^

Snart ska jag nog sova, börjar bli riktigt trött..men imon blir det plugg.. VILL INTE! Men tyvärr e det sånt som måste göras -.-
O jag tror jag har bestämt det gymnasium jag ska börja på..det blir nog Farsta gymnasium. Verkar va en bra skola o eleverna verkar trivas ^^ Men får se hur jag känner efter deras öppet hus som e på onsdag kl 18-20 :)

Gonatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0