Onsdag och vet inte vad jag ska göra.

Ja, inatt har jag väl inte sovit så där jjättebra. Vaknat typ varannan timme fram tills imorse vid kvart över 7 när pappa gick. Då kunde jag ie längre känna min hals och jag var genomtäppt i näsan. Inte kul! Och jag var vrålhungrig! Såå weird! :S Aja, nu sitter jag iaf i skolan o väntar på att få göra..ingenting? Josefine e sjuk idag och hon hade alla anteckningar, uups! :P Så det finns inte mkt kvar för oss andra att göra. Så vi får roa oss på eget sätt ^^

Själv sitter jag o lyssnar på musik o bloggar lite som ni kanske märker :P O jag sitter och längtar till ikväll också..för då får jag Bowla!! :D :D :D :D
Fattar itne riktigt vfr jag inte gjort det förut, det e ju sååå gryyymmt kul!! :P
Ska skapa ett till inlägg direkt efter det här. Tänkte displaya lite bilder från Thailand i somras som jag lovade :) Visst, visst lite sent..men vaddå. Bättre sent än aldrig elr hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0