Redovisning imon o prov på fredag...yippie! -.-

God morgon allihopa! =)

Just nu har jag Srbetssätt och lärande och det e en aning långtråkigt för jag har ingenting o göra eftersom jag e klar. Vi ska berätta om hur man får ett jobb på tre olika affärer. Eurosko, Hemköp, H&M och kanske Stadium om Ellen hinner bli klar till imon. Om en vecka e det lov! Såå lycklig..har längtat grymt mkt efter de. Behöver en veckas semester..fast jag inte har så mkt plugg :P
Jag tkr synd om min kompis..hon har så grymt mkt i skolan..typ 5 ggr mer än jag. Stackare! ♥
Själv har jag typ ingenting just nu. det e bara redovisning o prov i ett ämne..det e ganska skönt =)

Idag efter skolan har jag träning..Bowling för dem som inte vet..o det ska bli skitkul! :D Lääängtar! ^^
Jag va o träna i söndags tror ja...o det gick inge bra. Jag fick till jättebra skruv på träningen i lördags så då tänkte jag att jag skulle se om det fortfarande funkade bra på söndan men det gjorde ddet inte. Så jag får se hur det går idag. Jag får inte ta i nånting så får försöka se till o inte göra det för det e då det funkar :P

Nu orkar jag itne skriva så mkt mer men kanske uppdaterar mer ikväll..får se.

Byee så länge! ^^  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0