Gör man nu då? :(

Har ploppat varje turism-lektion nu, och jag kan alla länder, huvudstäder, tätorter och landskap. Men nu då?
Har lixom inge mer o göra.... *suck*  Men jag har gjort nåt vettigt idag iaf, jag har skrivit klart en ansökan till ett sommarjobb. På Wermdö GK. Måste bara gå igenom det med mamma så det är okej, o sen kan jag skicka in den :D

Imon händer väl inte så mkt, ska åka till bowlingen o fixa mitt klot. Måste borra nytt hål för tummen så det känns bra när jag kastar. Hoppas det blir bra =) Dit ska jag vid 1, så det tar väl runt en halvtimme, sen kanske jag tränar lite när jag ändå är där ^^
Efter det blir det att åka hem igen för o göra.....ingenting -.- Har ignenting o göra hemma nuförtiden. Har inge plugg, har inget o pyssla me, vafan gör jag hemma då??? :S
Men imon kväll e det iaf Let's Dance, hoppas det blir kul o titta på :)

Sen på lördag kanske det blir lite träning igen, får se lite vad jag känner för då. Men på kvällen blir det hem till Patricia för en tjejkväll med hela gänget, ska bli kul =)

På söndag lär väl inte hända mkt, kanske blir lite plugg till matteprovet på tisdag, men annars ingenting. Skönt (:

Nu ska jag fortsätta ploppa bara för o ha nåt o göra :P tjadå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0