Trött...ensam..bortglömd...vet inte vad jag ska göra.

Jaa..nu har jag gått i den här klassen sen i augusti, och i början kändes det som en asbra klass. Men sen allteftersom dagarna går blir jag bara med o mer bortglömd....
Ingen väntar på mig när vi ska gå o äta lunch, ingen väntar när vi går från lunchen, och ingen vill typ sitta med mig i klassrummet. Och om nån sätter sig bredvid mig gör dem det för att dem ska ladda sin data o kontakten e framför mig, ingen annan anledning. Inte för att dem vill sitta bredvid mig och prata med mig. Ingen pratar med mig om inte jag säger nåt först typ...
Vill inte låtsas längre. Är trött på det. Vfr ska jag låtsas att jag trivs när jag inte gör det, och vfr säger jag nåt överhuvudtaget till nån när ingen gör det tillbaka. Det heter generositet, ett ord som ingen i klassen har en aning om vad det betyder...Dem enda som är schyssta och som jag faktiskt verkligen vill vara me e Sofi o Carro. Dem e dem enda som säger hej på morgonen typ, som väntar innan vi går till lunchen, och som väntar tills man ätit klart. Dem är riktiga kompisar! <3

Matten e ett helvete! Jag har haft typ 3, 4 lektioner och fattar inte ett skit. Jag säger att jag gör det för att inte verka dum, men orkar itne längre. Jag går fan upp halv 6 på morgonen, börjar kl 8 med matte B i 2,5 timme. Sen slutar jag halv 3 och e hemma typ vid 4. Inte så konstigt att jag somnar på soffan varje tisdag :S

Men nu ska jag försöka plugga lite, matteprov på tisdag kl 8...BLÄÄÄHH!!!...och prov i turism onsdag, det kmr nog gå bra :)

Men ha det gött, hejdå =) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0