Vfr ska allt va så svårt hela tiden? :(

Allting jag gör blir bara fel! Jag vill att allt ska bli rätt o försöker för mkt så att allt blir fel iställe. Vad är det för fel på mig?? Jag säger en sak o det blir något helt annat. Jag blir missuppfattad och vet itne hur jag ska säga för att det ska bli rätt. Hjälp mig! :(

Funderar på o gå o prata med kuratorn, dem säger att hon ska va bra. Känns som att jag lider av ångest. Inte mkt e bra i skolan, dock e det som är bra väldigt bra, men iaf. Det e aldrig tyst på lektionerna förutom om det e prov. Ljudvolymen e alltid ashög. Jag orkar inte mer!!!
Jag är den enda i klassen som orkar säga till. Jävla fegisar som inte orkar säga till, elr orkar gå till rektorn o klaga när ni sitter o säger hela lektionen att ni hatar läraren. Väx upp!
Jag får beröm när jag sagt till, men det skulle bli ännu bättre om alla sa till när det va nåt ni inte tyckte om. Om en person av 25 säger till kmr inte mkt hända. Fattar ni inte det??

Vet inte vad jag ska göra, känns som att jag kmr gå under vilken minut som helst...
Vill sjukskriva mig så jag kan få vara hemma och arbeta istället för i skolan. Har fan haft huvudvärk i snart 2 månader! Jag visste att jag skulle va hemma i måndags, o därför hade jag ingen huvudvärk. Ni anar inte hur skönt det va o inte ha ont i huvet. Det kändes som att gå på moln! ♥

I'm going under.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0