Sjuk...igen!

Varför är det alltid jag som blir sjuk, det e aldrig mamma, aldrig pappa (verkligen ALDRIG pappa), bara Jag! VFR??? Det mest jobbiga e att varje gång jag blir sjuk, så får jag alltid ont i halsen, och jag blir alltid täppt i näsan. Fast det blir väl säkert alla, men ändå. Det e bara såååå jobbiiigt!!!
Aja, nu e jag iaf på bättringsvägen, och imon ska jag och mamma dra till skhlm en sväng och shoppa loss!! :P  Ska bli så jävla skönt att få komma ut, har fan varit instängd inomhus i typ fyra dar nu!! Elr jag var nere på apoteket idag med mamma, men jag var utomhus i typ 4 min sammanlagt.

Ni får ha överseende med min nya blogg, fixade den typ i förrgår, så har inte riktigt hunnit få iordning den ännu. Men det ska jag snart ordna, Trust me! :)

Nää, nu e det nog dags att nypa igen ögat och dregla på kudden!

Gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0