10 December

Min dag imorgon:

05.30: gå upp och äta frkost
6.00: börja sminka mig, sätta in linserna o klä på mig 
06.20: Gå till stationen i kylan :( Och sen ta tåget till stan som går 06.41
Sen ska jag åka tunnelbana 7.11 till östermalmstorg
Vid 8 ska jag, o typ 3,4 tjejer gå luciatåg på en av deras pappas jobb :)
Dert kmr vara i ungefär 20 min. en halvtimme
Sen när det är slut ska jag åka direkt till skolan, för o kolla på Harry Potter och Halvblodsprinsen kl. 09.20 :)
Sen vid 11.45 ska jag ha italienska :)
Efter det vid 13.00 ska vi gå till simhallen för o bada hela klassen. Vi ska simma en kilometer, 40 längder (!!!)
Sen slutar vi vid typ 2 :)
Så ser min dag ut imon :)

Idag har väl inte mkt hänt heller
Italienskan va lite småseg som vanligt, svenskan också
Och eftersom vi inte hade nån SO så gick jag bort till våran mattelärare och frågade om vi fick ha håltimme, och det fick vi :D:D
Haja vad lyckliga vi blev då! xD

Nu ska jag packa lucialinne, badkläder o italienska

cya! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0