14 December

Idag hände inte mkt..
vi började vid halv 10 med gympa, fast jag hade fortfarande ont i knät från sminingen e fredags så jag fick ut och röra på mig istället ;)
Sen efter gympan fick vi en liten glad överraskning, våran tyska-lärare va sjuk så vi behövde inte gå till halv 5 som vi brukar, utan vi kunde sluta vid 14.50 ;)
Sen innan italienskan pratade vi med Matthias, o eftersom vi va klara, så behövde vi inte gå på det. Så då kunde vi sluta redan vid 1 istället :D:D Soft! ;)

Sen har inte mkt hänt mer idag :P

Imon börjar vi 11.50, för vi behöver itne ha mentorssamtal :D:D Sen slutar vi antingen halv 2 elr 2 med film :D Därefter ska jag dra iväg till Skäris o lämna in min IPOd igen...*suck* Tredje gången jag lämnar in mina hörlurar, sen har jag märkt att mitt silikonfodral gått sönder..så måste lämna in det "/ Hoppas det fortfarande går på garantin bara..en kille på kundtjänst sa att tillbehör bara e 6 månaders garanti på..det har gått 7 :S  Men vi får se vad som händer ;)

Nu ska jag lägga mig o läsa Gömda igen tror jag :P
Har redan läst den serien, men har inget bättre just nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0