16 December

Bara 8 dagar kvar, sen är det D-day! :) Igår varken orkade elr hade jag lust o blogga. Va så pissed offpå allt!! Idag fick vi iaf tebax på tyska-prov vi gjorde förra måndagen..o jag fick IG igen xD Asså det e så komiskt! I nian fick jag typ VG på varenda prov..MVG på typ ett prov..så börjar man i gymnasiet o allt går åt helvete! Lite smått komiskt! xD lol
O fick höra alldeles nyss att Lilian (so-läraren) hade fått damp på en tjej i min klass för hon sa att hon inte kunde nåt..så hon måste göra om igen. Jag tror jag måste göra om jag med..skippade o göra det idag xD

Nu lyssnar jag på Kate Voegele..asbra tjej! :D
99 times, Sweet Silver lining och Manhattan from the sky e apbra :D

Nu ska jag plugga matte till matteprovet imon -.-

Ciao! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0