19 December

Idag drog jag iväg till Farsta vid 11 imorse, för vi skulle sjunga för Lions. Det gick jättebra..det va kallt som fasiken men det va kul :D
En sak som va lite tråkigt va att det va sista gången jag sjöng med kören förmodligen. Jag spelar ju tennis o jag vill spela lite fler gånger nästa termin, men då säger mamma o pappa att jag måste antingen gå på kören o spela tennis en gång/veckan, elr spela två-tre ggr/veckan o inte sjunga i kören. Lite småjobbigt val, men jag kan kanske vara med på julkonserten nästa år istället för hela terminen. Det e bra ;)

Imorgon skulle jag ha åkt med Elin nånstans för o köpa julklappar, men det e den enda gången hela hennes familj e hemma fram till Julafton, så då villle hpn va hemma. O jag klandrar henne itne :) Så då får hon, jag o min syrra Sara åka tillsammans på måndag istället :D

Nu ska jag snart gå o lägga mig tror ja..så jäkla trött efter idag :P  Gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0