20 December 4 dagar kvar!

Endast fyra dagar kvar, sen e det jul! :D
Det jobbiga e att jag fortfarande har 2 julklappar kvar o köpa..en till mamma o en till pappa. Till mamma ska jag nog köpa en skiva, vet inte vilken dock, för hon vill ha typ 100 st :P Men jag ska nog komma på en :) O till pappa ska jag köpa en spikmatta..han kmr nog aldrig använda den, men då kan jag göra det istället :) Man får väl tänka praktiskt elr hur? ;)

O så va jag ute o kollade lite vad det kostar o åka till Kungsberget, 250 för ungdom för ett dygnspass. Eller så kan man boka buss t o r Stockholm-kungsberget inklusive skidpass för 450 kr. Hoppas jag får för mamma o pappa, o hoppas min kompis får för dina föräldrar och har råd :)

Nu ska jag fortsätta kolla lite på kungsberget :D Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0