6 December och New Moon

Idag åkte jag o mamma till Ikea, mamma behövde köpa gardinstänger o jag ville kolla på en spegel. Jag e avundsjuk på min kompis som har en på sin vägg som täcker hela kroppen. En sån vill jag också ha!!! :P
Men tyvärr hittade jag ingen, men jag vet exakt vilken jag vill ha. Så nästa gång vi åker dit ska jag köpa den :D

O idag e det ju då 6 December, inget spec det datumet. Men imon e det andra advent o då e det exakt 2½ vecka kvar sen e det JUUULAAAAFTOOONN!!

Naturligtvis va jag tvungen o gå på New Moon en gång till :P Men absolut inte en gång till! Inte för att den va dålig på nåt sätt, absolut INTE. Men jag tkr den blir sämre o sämre för varje gång man ser den, de3n blir inte dålig, bara sämre. Så jag ska inte se den en gång till. Men mamma tyckte den va bra iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0