7 December

Tjo alla glada!
Igår hade jag verkligen ingen lust alls o blogga..dels för att jag va sjuk och för att jag inte hade tid riktigt.
Men igår hände inte mkt..jag va tvungen o gå till skolan för 2 saker:
Gå igenom min SO-fördjupning, o jag fick VG :D
Och för att jag o Sussi skule göra våran idrotts-redovisning..den gic faktiskt bra..sa inte så mkt men ändå :P
Sen gick jag hem o somnade typ 3 timmar, skönt! :)

Sen låg jag typ o läste hela dan :D

Idag har heller inte hänt mkt..vakande av att jag inte hade nån röst, o att jag itne kunde andas för jag va så täppt..Men det har släppt lite nu :)
Sen har jagj typ bara legat o läst Så länge vi båda andas, för andra gången :P

Imon ska jag nog iaf gå til skolan, ska börja med ett tyska-prov jag missade igår eftersom jag va sjuk..o ett italienska prov jag också missade igår..Tyskan verkar svårast "/
Men men, peppar peppar ta i trä :P

Nu ska jag fortsätta läsa, måste läsa ut boken helst imon, men senast på fredag..för då ska mammas kompis låna den o läsa :P

Ciao! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0