9 December

FAN vad störd jag blir på min klocka!!!
Igår visade den att det va den 7e, fast det va den 8e..o så idag stod det att det va den 8e..fast det va den 9e!!
Vad fan har du för problem jävla klocka????

Aja, skitsamma..
Idag har väl inte mkt hänt antar ja, mitt prov har blivit lagt en dag tidigare, för min mattelärare har lagt matteprovet en timme tidigare.
Så istället för SO-prov nästa Torsdag kl. 2, så ska jag ha det på onsdag Halv 2 istället..Men en dag hit elr dit gör väl inget :)
O jag fick VG på min SO-uppsats om Asylpolitik..FETT stolt jag blev över det!! :D:D För typ alla andra sa att dem bara hade hört negativa saker om sin uppsats, jag fick nästan inte höra nåt!! :D

Nu måste jag fortsätta spela spel inne på FB..Café Worl äger!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0