HOME AGAIN! :D

Nu e jag hemma igen..så här såg min helg ut:

FREDAG: Först på moronen drog jag o mamsen till huddinge för o hämta linser o shoppa kläder för helgen :D Därefter raka vägen hem för o packa det sista. Vid typ fem kom pappsen hem från jobbet o då pcakade han det sista o vi började packa in allt i bilen..MKT!! Vid typ halv sex åkte vi till typ flempan för o hämta janne o tina, mammas o pappas golfkompisar..o därefter bar det av till Hallstavik, Norrtälje. När det va typ fem minuter kvar till deras landställe körde vi på en skitkurvig väg o naturligtvis blev ajg ju inte lite illamående. Skakade när jag klev ur bilen. Men jag fick gå o vila o sen kunde jag äta lite så det gick över. :) Efter det satt Jag, Carro, Sofia o Rosanna o splade kort typ hela kvällen. Gick o la oss vid typ två :)

LÖRDAG: Gick upp vid typ elva o åt fruost o sen gjorde vi oss iordning för o åka ut med båten. Vi drog vid typ toolv ut till Östhammar för o kolla på nå båtrace som jag inte kmr ihåg vad det hette. SKIITKUL o kolla! :D:D Men vid typ tre så började det dugga så då började vi åka tebax. Det drog knappt nån minut innan det spöade ner!! O stackars joimmy fick stå upp o köra båten i allt regn! STACKARN!!  :'( vI blev strandsatta på en liten ö i typ två timmar o det bara forsade ner regn. INTE SKÖNT!! Men det slutade sen o då kunde vi dra tebax. Vid typ sju så åt vi, o carros farbror kom o åt med oss. Trevligt, trevligt :) Efter det kom rosanna tebax igen o vi spelade ort återigen. :P Vid typ tolv drog vi iväg med cyklarna för o hålla rosanna sällskap, o vi gick o la oss vid typ ett, igen :)

SÖNDAG:
Blev väckt vid typ kvart i tio, så då gick jag upp o åt frukost sen packade jag det sista, sen bar det av för stt möta upp mamma. Därfter drog vi till deras stuga, hos våra kompisar, för o packa det siat. Det sista vi gjorde vaer o äta lunch o käka lite fika :D
Vid typ tre så drog vi hemåt. Va hemma vid typ fem. Alla tre, mamma, jag o pappa slockande som ljus...SKIIITSKÖÖÖÖNTT!! :P:P:P

Nu ska jag sova. Men kmr med bilder från hallstavik imon.

Gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0