Landet nästa! ;)

Idag åkte jag o syrran o hennes bästis, johanna till Handen (Haninge) för o fixa naglarna. :) Jag skulle ta bort mina för jag tyckte det var för dyrt o fylla på hela tiden..men sara o johanna fyldde på o det e skönt o ha sina gamla naglar tebax :D ;)

Just nu sitter jag o lyssnar på Listen To Your Heartbeat med Triple N' Touch, dem som vi gjorde konsert med i Mars i Subtopia. Såå kul det var!! Fan skulle vilja göra om det minst tjugo ggr till! :D 


ac

Efter ungefär halva konserten..typ vid kvart i åtta (konserten började 7) så skulle alla sätta sig ned. För då skulle Ken o Göran (Triple N'Touch) o alla Star For Life medlemmar sjunga o dansa o dela med sig av sin kultur i Afrika. Det var jättehäftigt o skitkul o kolla när dem dansade..synd att jag inte hittar fler bilder elr videor..men här e iaf en av dem tjejerna i den kören som sjöng ett solo. O hon sjöng jättebra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0