lättlurad som fan!! xD

Jag åke till rönninge ikväll vid halv tio för jag skulle låna ut
Harry Poter-filmerna till min kusin, hon o hennes kompis ville
se alla innan dem kollar på Halvblodsprinsen imon på bio. Och när jag ska gå längre
fram i tåget ör att komma närmare stationen så sitter sex killar
tillsammans på höger sida. Framför mig går en kvinna med sin lilla dotter, o en kvinna bakom mig. En av killarna:
"Ursäkta, ursäkta. Du tappade nåt."
Jag trodde först inte att dem snackade med mig, men sen frågade dem igen. Då vände jag
mig om, o kollade på golvet vad jag kanske hade tappat. För jag e en sån
som mkt väl skulle kunna tppa nåt på tåget utan att jag märker nåt.
Killarna tittadepå mig o började le, sen sa kiillen som började prata: "Du tappade farten!"
Alla sex killarna började asgarva..o jag tror det va nån mer som började fnissa, det lät som det iaf.
Men det var ju så jävla dumt! Att man kan va så jävla lättlurad!! xDxDxD
Kmr aldrig glömma det lilla skämtet..xDxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0