R.I.P Michael Jackson!

Jahaopp..frågestunden gick ju inget vidare! Inte en själ har sagt nåt ännu, synd. Men jag antar att jag väl bara har mig själv o skylla, eftersom jag uppdaterar väldigt sällan. Men det e mest nu på sommarlovet när inget händer. Men när skolan börjar igen i höst så kan jag lova att jag ska uppdatera varje dag!!

Men igår kväll var det väl ingen som missade Michael Jacksons minnesceremoni på tv4? Jag missade det då inte iaf! Och det var så sorgligt! Man fick följa bilen med michaels kropp i (vill inte säga vad bilen egentligen heter för det låter så hemskt) hela vägen till Staples Center i Los Angeles. Hela bilfärden tog typ en timme..från typ 6 till typ kvart över sju (!!) :O Och under resan så berättade dem svenska kommentatorerna att kistan var helt i guld!!! Hur många får äran att begravas i en kista av 99% GULD???  Man kunde se lite av guldet i bilen okså när solen låg på under färden. Sen när hela ceremonin började så var Smokey Robinson (En av micheals låtskrivare) Den första att säga ett fint tal i michaels ära. Han läste också upp två brev, ett från Diana Ross och ett från nån mer som jag inte kmr på namnet på.



Michaels kista i 99% Guld!


Pastor Lucious Smith

The King Of Pop!

Paris, "Blanket" och Prince Michael

Paris, "Blanchet" and Prince Michael.


Fortsättning i nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0