svårt val... :/

Nu e det så här va..jag o mamma drog till huddinge en snabbis för o köpa kaffe..min pappas farbror fyller 66 år imon o då ska vi dra dit o fira honom. Det jobbiga va att jag inte visste vad jag skulle köpa. Den här kjolen elr ett par jättesnygga jeans som jag också provade (Bild kommer enare). Men jag köpte båda för säkerhets skull. :P Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska ha på mig. Om det kmr regna tar jag förmodligen jeansen. Men om det blir varmt tar jag jeanskjolen. ;)



Imon ska jag iaf ut till Herresta då, det ligger i strängnäs, för o fira pappas farbror. Så vi kmr åka hemifrån typ vod elva, så ingen sovmorgon för mig inte! :( Som vanligt.
Men jag ska iaf försöka fixa en bild på jeansen jag köpte till imon.
Nu ska jag nog ta o sussa!

Gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0