Taken..SÅÅ Braa!! :D

Nu har jag precis kollat klart på en grymt bra film!! :D
En engelska film som heter Taken, me Liam Neeson..asmkt actione o det händer nåt exakt hela iden! ;)
Kan starkt rekommendera den till alla er som tkr om action/thriller..Det var mkt skjuta, lite synd :( Men det passade in bra i filmen ändå! :P


Just nu sitter jag o lyssnar på Milow - Ayo Techmology...också asbra!!! :D Har lixom fastnat lite på den! :P

Sen imon ska jag dra ut till landet, o stanna där till på söndag..så det blir lite trist här inne då..men jag kmr hem så tidigt jag kan på söndag med updates! ;) O imon kväll ska jag, mamma, pappa, min farmor o min farbror Göran spela kort..o jag kmr spöa alla...LÄTT!! xD xD

Ha det gött!! Kram kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0