Bal! :D / Malin Karlsson :'(

Ja, imon blir det mkt dans det kan jag verkligen lova! Jag vet att ajg skrev det i förra inlägget också, och jag vill ursäkta mig för mitt dåliga bloggande..men det blir bättre snart :D Hopaps jag iaf :P Men för att alla ska bli nöjda så blir det ett superinläg! :P
Min ankomst imon kmr iaf ske i en röd Cadillac:
  Visst e den snygg? :D Det e inte exakt den, för den e amerikansk..men pappas (och min) kompis Anders nere i Hölö har en nästan identisk...och han har sagt att pappa får låna den bilen imon så han kan skjutsa mig och mina kompisar. :D Shysst va?
Imon kmr bli så Jä**a kul! sen kan det hända att man kanske åker på efterfest nånstans :P Elr vad tkr ni? Ska jag göra det? :p Får se hur det blir iomon.

Nu till en sorglig sak..den 3/4 dog Malin Karlsson, jag vet inte hur exakt, bara att hon dog av tåget. Vissa säger att hon hoppade medvetet framför, andra att hon blev knuffad och vissa säger att hon bara var på fel plats vid fel tidpunkt. Jag ska inte säga att något av dem är sant, för jag har absolut ingen aning. Men när min kompis tipsade mig om en video om henne på Youtube, så kunde jag inte låta bli att fälla en tår över denna tragiska händelse. Dels för att hon var så ung, ett år yngre än mig asså..fy fan! :'( Men också för melodin..det är en japansk pianospelare som spelar tror jag och låten e både sorglig och lycklig. Som om hon flyger upp till himlen och hennes resa är väldigt fridfull. Men den e samtidigt sorglig för att hon va så ung :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0