Balen blev en stor succé! :D

ursäkta att det inte blivit så mkt bloggande i helgen, har bara varit så jäkla trött! Men nedan kmr iaf ett klassfoto från balen i torsdags! :D


Visst e våran klass fin? :D  Tyvärr saknas två personer, Ida o lina i min klass..dem hörde inte att det skulle bli ett gruppfoto.. :/


Mina bästaste vänner från min grupp! :D  Våran klass e så jävla stor, 65 pers, så vi e indelade i grupper, X Y och Z. Malin längst ut till höger går i Z men e lika mkt min bästa kompis för det! :D


Jag, Elin, Malin och Erica. Elin och Erica går i min paralellklass, Blå. Älskar dem också! <3


Mina lockar har börjat trassla in sig lite i varandra, men så såg min balfrisyr ut ungefär! :D

Så nu har jag visat lite bilder på både mig själv mina kompisar och hur det faktiskt såg ut på balen :D


Ha det bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0