Det kmr nog inte förbättras...

nu tror jag det e spikat, det kmr inte bli så mkt bättre bloggande framöver..det får lov o bli som det blir nu på sommarlovet...just nu sitter jag i min kusins nya omtapetserade rum och bloggar, fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, så det får lov o bara bli nåt :P

Men imorse så gick jag upp vid sex för att spela en tävling..våran egen golftävling..Hedengren Open.Och för andra året i rad så tog jag hem det!!! :D:D:D STOOOLT!!! Så som pris fick jag en stor buckla, som föreställer en golfspelare..så fick jag en stor "behållare" med en jävla massa tryffel i..och ett visitkortsetui..bra pris :D


Men nu tror jag att jag ska sova..somnade på landet..så det e nog dags nu! Gonatt!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0