Förlåt!!!/Twilight!! (L)(L)

FÖRLÅÅÅT för mitt urusla blogande på sistone! Har bara inte haft lust riktigt. Men nu kmr det förbättras, hoppas jag...lite iaf! :P
Men idag var jag och pappa o handlade på ica maxi, o så hade jag bestämt att jag skulle övertala honom att köpa twilight, o när vi stod där bland filmerna o han läste på baksidan vad den handlade om så tänkte han: men den e väl inte så bra..men jag sa, joo alla mina kompisar säger det. Så till slut övertalade jag honom att köpa Twilight! YEEESS!!! Så han, jag o mamma har suttit dem senaste två timmarna framför teven o kollat på den. Och den var inte direkt som jag trodde. Visst den handlade om vampyrer o så, men inte så mkt som jag trodde från början. Och det va inte så mkt action heller. Men den var lika bra för det! :P Så imon ska jag beställa dem fyra böckerna och läsa ut allahopa under sommaren! Det e ett löfte! :P

Nää, nu ska jag göra nåt annat! Herrå! <3


P.S En liten bild från Twilight: :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0