Nästan slut!!! :D:D :'(

GUUUD VAD SKÖÖÖNT!!! Torsdag klockan ett så är Hela grundskolan ett avslutat kapitel!!! :D:D:D Fy fan vad skönt! Men sorgligt på samma gång, för nu kmr man inte kunna träffa sina kompisar lika mkt som tidigare, kanske inte alls mer..och så kmr man inte träffa sina lärare nå mer. :'( Vissa ska bli skönt o slippa faktiskt, men vissa kmr jag sakna jättemkt. Och i torsdags, på balen, så kom våran SO-lärare Niklas..och våran NO-lärare Peter. Peter var där och tog kort när alla kom och när festen var igång! :P Hoppas det blev suuperfiina bilder!! :D:D och Niklas var med på hela alltet, middan, och festen. Fast i o för sej så kanske peter också var med på middan...tänkte inte på det. Och jag såg honom inte. Men han borde ju varit med på middan om han var med innan och efter middan på festen. :P
Aja, båda var med hur som helst. Och imon så ska vi först till skolan vid halv tio för o städa ur våra skåp, sen ska vi äta lunch. Därefter ska vi dra upp till Brantan för o kolla när vi nior spöar skiten ur alla lärarna i en fotbollsmatch! :P Vi vinner, såklart!
Och mitt bloggande ska förbättras, jag lovar! (L)

Nu ska jag gå, vi ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0