Vad sköj!

ja, så sitter man här...ca 5 och 1 halv timme innan balen. Och just nu lyssnar jag på Hungry Eyes med Anders Fernette, superbra! ;) Fast egentligen e det en cover på en låt av Eric Carmen, och låten va med först i Dirty Dancing, och sen har en grupp (orkar inte skriva vilken) gjort en cover...med Anders Fernette.
Men ikväll händer det! BAL!! :D Och min kusin kmr hit vid typ halv tre och ska hjälpa mig med balfrisyr och smink. Och hon e skitduktig, så det kmr bli så superbra! :D

Och just nu så e jag lite uttråkad men jag lyssnar på musik iaf, så ja har nåt o göra. Vet inte om jag kmr skriva nåt inlägg imon, får se om jag orkar. Men ska försöka! ;)

Men nu ska jag gå..ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0