VFR KAN INGET GÅ SOM JAG VILL FÖR EN GÅNGS SKULL???

GAAAH!! JAG BLIR GALEN!!! Nu blir det inget klubberiet imon kväll..för dem fick inte
hyra lokalen som dem ville, och trodde att dem kunde. Och idag vid typ fyra så åkte jag in till
stan för att hämta mina biljetter, och till o börja med så hittade jag inte stället där dem
sålde dem. Jag e så himla urusel på orientering! :P
Men efter ett tag så hittade jag det..och så kom jag fram.loch där stod Fredrik, Daniel o två tjejer,
killarna e dem som e ansvariga för biljetterna. Den ena sa: köp inte biljetter! Jag hajade inte vfr hon
sa så..Men jag köpte dem iaf. Sen vid typ halv sju så loggade jag in på msn och då sa min kompis
att jag skulle gå in på klubberiets hemsida..då stod det att allt hade blivit inställt. Jag blev totalt
 ursinnig o absolut ung o galen!!! Men sen när jag hade läst igenom så stod det att det hade blivit
flyttat istället. Så nu blir det på fredag halv nio..Så det gjorde inget :P Mitt problem nu e att jag inte
har en aning om vad jag ska ha på mig! HJÄLP??? :S :S :S :S Men jag o min kompis ska träffas på torsdag
o gå igenom våra garderober :D :P

Och just nu så bakar jag..japp. Mamma fyller år imon så vi får gäster o en jäkla massa
saker ska bakas. Mamma har bakat hasselnötsmuffins. Men min syrra e allergisk mot nötter...så,
snäll som jag e... :P.. så har jag nu bakat världens godaste o absolut kladdigaste chokladmuffinsarna
i hela världen!! :D
Och imon ska jag dra med syrran till Haninge (Handen) o fixa naglarna inför fredag :D Spännande! :P
Hoppas det blir bra! :)

Nu måste jag ta ur muffinsarna ur ugnen innan dem bränns!

Hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0