Arkitekt...

Ja, här sitter jag nu, alldeles proppmätt efter middan...spaghetti o köttfärssås, MUMS!!! :P Och i samma ögonblick just nu lyssnar jag på lite musik, mest ESC (Eurovison Song Contest), och dem flesta e faktiskt riktigt bra! ;)
Snart ska jag bli arkitekt igen :P Sketakul asså! Vi gör ett NO-arbete i skolan där vi ska designa ett hus och rita upp o vi har en budget på 100.000:-...det e inte dumt, det! ;P Det ska vara 3 r o k (rum o kök), sen ska man försöka tänka så ekonomiskt o energisnålt som möjligt. Det går faktiskt riktigt bra! :D
Och som ni alla vet så blev ajg sjuk i fredags o har varit sjuk hela helgen, och det har bara blivit värre från dag till dag, så idag tror jag att ajg e som värst. Snörvlar och hostar så lungorna spricker! Men det blir säkert bra snart...

..........hoppas jag!...host host!...elr kanske inte :/

Hej då! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0