Dränkt i LÄXOR!

Jag orkar inte mer!!! Fast nu har vi i o försej bara tre läxor kvar (!!) men iaf. Först vår eng-dagbok till på onsdag, sen sv-uppsats till på onsdag, och so-fördjupning till på onsdag. Asså känns som om onsdag har blivit en viktig dag på nåt sätt. Har jag fel?

Nu till nåt annat. Imorse vid frukosten så ringde farmor (?) av alla personer mitt upp i alltihop o frågade om vi ville ut o äta med dem ikväll i södertäje. Mamma o pappa var tveksamma först, men dem sa sen ja. Så ikväll ka vi ut o äta på Crazy Town i södertälje. Vi har ätit där en gång förut tror jag för typ två år sen när jag hade skolavslutning. Det var jättekul för pappa lärde en servitris, hon som serverade oss, och restaurang-chefen en konstig sak. Det var en dricka som bestod av nåt jag inte kmr ihåg vad för nåt just nu :P...men man eldade iaf lite på topen och sen drack man dricka medan den brann. Kan förska komma på vad den hette. Men nu måste jag fortsätta plugga.

Hej då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0