Sommarlov!

Tja, nu e det bara åtta skoldagar kvar, sen e betygen satta! Usch! det e ju inte alls lång tid! Då har jag inte räknat med helger, bara dagar vi ska vara i skolan. Sen att det e typ fem veckor kvar (!!!) till skolavslutningen e en annan sak! :P Men Svenska-provet i torsdags gick rätt så bra iaf...tror jag. Det var inte alla 50 frågor (!!) med på provet så det var bra! :D Och no-provet i kemi gick piss!!! Det var så sjukt svårt tycker jag. Fattar inte vfr man gör ett sånt prov överhuvudtaget. Aja, shit hapens. Men det var bra att Malena gick vidare till final, tror hon har bra chans att komma topp 10 i år! :D Och Estland tyckte jag var jättebra, faktiskt topp 5. Lämna gärna en kommentar om vad ni tkr! :D Själv så har jag gått och blivit sjuk...igen! E så jävla trött på att vara sjuk hela jävla tiden!!! Förlåt att jag svär så mkt, säger bara vad jag känner. Men ajg tror det beror på att nu e alla prov slut, nästan iaf, och nästan alla läxor inlämnade. Jag tror det har med det o göra. Vet inte om det e så, men jag tror det. Ikväll ska jag iaf kolla på ESC (Eurovision Song Contest) och jag hoppas det går bra för Sverige! :D Ha det gött! <3

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Har frågestund på min blogg just nu så ställ gärna en fråga. Jag svarar på alla frågor imorgon :).

2009-05-16 @ 17:51:35
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

hejhej (:

Fin blogg!



/ www.mramin.blogg.se



2009-05-16 @ 17:54:10
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0