...

Veckan har gått fort hörni, o imon e det en ny vecka. igen
Fick höra i fredags att vi inte kmr ha Lilian nästa termin :D:D:D:D:D:D:D YIIIIIIIPPPIIIIIEEEE!!!!!!! Fatta vad vi hoppade av glädje när robin kom in o sa det :D
Så imon bitti vid 9 ska vi snacka betyg med Lilian. Sen har vi ingen mer SO med den ragatan! :P

Me imon har jag kör, o förra veckan blev jag ganska sur, kmr inte ihåg om jag skrev vfr. Men jag ahde iaf frågat Marie tidigare om jag fick vara Lucia, o hon skrev att hon skulle tänka på det. Sen i måndags sket hon fullständigt i vad jag hade sagt. För då valde hon Josefine, det gjorde absolut ignet men hade varit schysst om hon kommit ihåg iaf "/
Aja, finns inget man kan göra, bara vara glad för Josefines skull :)
Jag vet inte riktigt hur mkt mer jag kommer blogga, har tappat lusten lite :( Men jag ska försöka så länge det går ;)

Nu ska jag sova, ska up med tuppen imon :P

Gonatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0