Molitva med Marija Šerifovic

Jaa, just nu e jag inne på fb o spelar lite Cafe World, har blivit helt knäpp av det :p  Samtidigt som jag lyssnar på Molitva med ESC-vinnaren -07 på Spotify. Asså det e en grym musiktjänst :D Lyssnar på den varje dag :D:D

Imon börjar vi 10.20 med italienska..Asså det e så svårt just nu med italienska tkr ja! Det går ju såå jävla fort! Vi ska lixom hinna med Steg 1 på en termin..som många andra skulle klara av på ett helt ÅR! :S GAAAAHH!! O tyskan e som vanligt väldigt tråkigt "/ Fast på måndag ska vi faktiskt skriva en varsin ditk o sätta ihop till ett stort häfte :D Det kan nog bli kul ;)

Mamma o pappa kmr hem typ 2 inatt så jag får ta o försöka somna helt på egen hand..för FÖRSTA gången. Får se hur det går "/ Troligtvis går det bra :)'

O imon ska vi ha SO med Liljan! :S:S BLÄÄÄÄÄ!!! Tkr INTE om henne :'(
Hon fattar inte att jag inte vill gå igenom mitt prov som gick åt helvete!!! Jag sa att jag bara ville veta min poäng så börjar hon tjata om att gå igenom alla frågorna. Men snälla kärring..FATTA, JAG VILL INTE GÅ IGENOM PROVET! Men vad kan man begära av henne..hon fattar väl knappt vad man säger, om hon ens Hör vad man säger :S

Aja, nu ska jag in o fixa det sista inne på fb..sen ska jag nog sussa gott tror jag :)

Gonatt! Puss ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0