New Moon :D

Ja, mamma o pappa sa iaf nej till o gå på New Moon nattpremiären den 19e så idag va jag inne på sf o köpte biljetter till mig o min kompis elin så vi ska gå på fredag iställe :)
Hoppas filmen e lika bra som boken..elr bättre ;P
Idag har jag varit väldigt låg. Jag vaccinerade mig igår i skolan o imorse när jag vaknade så va jag såååå tröttt..Så vid typ 11 gick jag o lade mig i sängen igen ör jag va så trött o frösd så grymt mkt :( Så vaknade jag igen vid 12..o jag tror jag hade feber för jag brukar inte frysa så mkt om ajg inte har feber..Spec inte när det e typ 23 grader inne. typ 3 grader varmare än vanligt. Men det blev iaf bättre efteråt. Men jag gick o la mig i soffan efteråt o somnade där också :P Sen somnade jag ytterligare en timme efter lunch i min egen säng..jätteskönt :D :P

Imon känner jag att jag borde plugga hela dagen..har itne pluggat ett skit idag..sååå skönt. Men imon borde jag verkligen plugga för ajg har 3 inlämningar den här veckan..o på torsdag kmr jag itne ha tid o plugga efter skolan för ajg har rep på kvällen vid 6 o jag slutar halv 4. O på fredan e jag ledig o har rep då också o på lördag e det konsert :D
Det ska bli så jäkla kul! :D

Nu börjar jag få ont i armen igen efter sprutan så nu ska jag nog gå o kolla på film igen :D
Gonatt! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0