New Moon :D/Carmina Burana :D:D

Nu har jag äntligen gått o sett New Moon, o den va så sjuuukt bra!!!!! :D:D::D:D:D
Den började runt tjugo över 6 o var slut tjugo över 8. Jag gick naturligtvis med Elin, vem annars?? :P O alla i salongen höll på o skrattade o skrek en massa kommentarer i varje scen nästan. :P Men den va verkligen värd o se efter att ha läst boken 2 ggr :P
O när jag kom hem sa mamma att hon också ville se den, så nu ska jag gå och se den igen, fast den här gången med mamma :P Jag vet, jag e hopplös xD

O imon smäller det!!! Halv 1 ska vi samlas i Botkyrka hallen för små justeringar, sen vid 4 e första konserten, halv 7 e den andra. O det kmr bli så jääävla kul!!!:D:D:D:D:D
Så imon bitti när jag vaknar ska jag duscha, sen ska mamma få fläta mitt hår..sen drar vi iväg til konserten! ;)

Nu e jag så trött så jag håller på o falla av stolen så det e hög tid för mig o gå o sussa..gonatt! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi ja vem annars? (a) :D

haha de bästa va ju att alla satt och skrek så fort Jacob eller Edward to av sig tröjan ^^ xD Men de va en bra fiml ;) nu har ja oxå fått lust att se den igen xD ^^ vill du gå tre gånger? (a) xD hahah nä skojja :P <3 kram

2009-11-21 @ 15:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0