trött som f**

Just nu sitter jag i elins kök o bloggar lite ;)
Idag har väl inte mkt hänt. vi började 9.20 med engelska o jag lovar jag hoppar av snart! Asså jag lär mig inget alls..jag lärde mig till o med mer i 2an :S Men jag tror ändå att jag ska gå klart kursen kan förklara imon vfr..
O efter eng hade vi lunch o det va nå kött med nåt mer :P
Vid 12.10 var det äntligen dags! Vaccination mot svininfluensan..Det va 17 i vår klass som skulle vaccineras..
O jag var typ den femte första. Det gick jättefort..O just nu har jag väldigt ont i armen fast jag sitter vid datan och skriver jättefort :P
Hoppas att ajg inet blir jättesjuk..m,en samtidigt att jag blir sjuk..för jag orkar verkligen inte gå till skolan på måndag och ha so med Liljan Falk!! :S:S

Nu tror jag Elin börjar bli lite uttråkad av att jag sitter vid datan o skriver o inte e ett dugg socisl med henne..så gonatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0