uttråkad "/

Asså datorerna i skolan e helt värdelösa, man kan inte komma in på alla hemsidor o man kan inte centrera inne på blogg.se. Men skitsamma, kan ändra det när jag kmr hem ;) I lördags va iaf våran underbara Carmina Burana-konsert o den blev verkligen en stor succe prec som jag skrev igår. Snart har vi gympa o jag har inga kläder med mig eftersom jag trodde jag skulle ha ett förhör jag senare fick höra att jag inte skulle göra. Så jag antar att jag kmr behöva gå en liten promenad :D Men det gör inget, har inte varit ute o gått på typ en o en halv vecka så det kan nog bli skönt ;) Imon kväll Kanske jag ska gå på bio igen...New Moon xD Jag vet, jag e ett litet freak :P Men tkr man den e bra så tkr man! :P Hoppas bara jag får med mig mina kompisar o mamma :) Våran so-lärare sitter just nu utanför o går igenom vårt so-prov vi hade för typ 3 veckor sen, snart e det min tur. Men jag vill verkligen inte veta!! :( Jag ska fråga om jag bara kan få reda på resultatet, o inte behöver gå igenom varenda fråga "/ I fredags va det Idol o jag tyckte inte att Reza skulle ut, vad tkr ni? Av nån anledning tkr jag inte om Calle så jag vill att han ska åka ut som nästa person, han sjunger inte dåligt alls elr så men ajg tkr ändå han borde åka. För dem andra 3: Erik <3, Tove <3 och Mariett e bättre än Calle. But that's just me ;p Nu börjar jag få skrivkramp så nu ska jag nog fortsätta läsa lite grann ;) Bye! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0