Vet inte vad jag ska göra!!!

Förlåt att jag inte har bloggat på en vecka, men jag har bara inte haft tid, i måndags började jag 8 o slutade halv 5. Därefter åkte jag direkt till slagsta o sjöng :) jag va hemma halv 8. Då blev det väldigt mkt plugg. I tisdags hade vi bara 2 lektioner..skönt. Men då hade jag bara inte lust o blogga. I onsdags hade jag inte heller lust o blogga. O i torsdags ´hade jag prov i so, om sveriges riksdag och regering. Det gick skitdåligt kändes det som xD Men, men vi får se hur det blir..får troligtvis reda på resultatet på måndag ;)
Igår hade vi italienska förhör, som jag inte blev klar med..så jag får fortsätta på måndag med det :D
Idag gick jag upp vid 7 o åt frukost. För vid tio skulle våran kör STEENs o ett par körer till repa inne i kMH..kunglöioga musikhögskolan. eftersom vi har konsert om 2 veckor :D
O då ska vi bli sminkade och stylade..det jobbiga e att vi måste vara helt svartklädda..för vi ska bli vitsminkade i ansiktet (!!!)..vill INTE!!
Så just nu sitter jag i´min kusins sovrum o bloggar på hennes data ;)
Vet inte riktigt när vi ska åka hem men jag hoppas det blir snart, dels för att jag e svintrött..o för att min kusin snart ska åká hem till sina kompisar o kolla på film..då blir det inte så kul för mig här utan henne med en massa vuxna. Men min kusin mammas kusin tror jag :P har fått en liten son som heter Emil..han e 7 veckor o sååååå söt! (L) <3  Så förhoppningsvis hinner jag hålla honom en gång till innan vi åker hem :D

Nu håller jag på o somna så jag tror jag ska gå upp o hålla min kusin sällskap när hon äter sen tror jag vi ska åka hem..see ya! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0