3 nyheter o berätta

Den första, min blogg håller just i detta nu på att få en ny look :) Och helt underbara Therese(http://thereseofsweden.blogg.se) håller på o hjälpa mig med en header som blir helt fantastisk tycker jag ;)  O hon skickade mms till mig för ca 3 timmar sen o visade ett utkast till hur den skulle kunna se ut. Tyvärr så verkar det dock som att hon har gått o blivit sjuk. Så krya på dig therese! <3

Den andra nyheten e att kören äntligen har börjat för mig igen! :D Det e såå grymt kul o sjunga, one of the best things in life, next after Tennis ;) O den 24 oktober, typ 2 veckor från idag, ska jag vara med på FN-galan tillsammans med några andra från min kör o sjunga :D Det e ganska coolt tycker jag :) O då får vi träffa dem helt fantastiska afrikanerna igen :D:D YIPPIEE!!

Den tredje o sista nyheten e att..snyft..våran lilla Björn (körledare tillsammans med Marie)...snyft...ska sluta för gott!!! Asså vfr händer det hela tiden dåliga saker för mig..så fort jag kmr nånstans så händer nåt tråkigt. :(
Jag ska inte gå in på detaljer alls för det e VÄLDIGT privat för honom, men han kan inte vara med på kören längre för han har inte riktigt tid. Men han sa att han iaf kommer komma på våra konserter :D O det tackar vi honom för :D:D Puss på dig Björn! ♥
Det va inte ett enda öga torrt i replokalen när han berättade den tråkiga nyheten. Men, men måste man så måste man "/

Ha det bra, gott folk! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0