Äntligen ett välförtjänt lov <3

Imorse tvekade jag väldigt mkt över att gå till skolan. Första lektionen hade vi engelska med Erja :S Tycker itne om henne! ALLS! :(
Den va slut 10.20, då hade vi lunch. Italienskan skulle börja 11.45 o va slut när vårat läxförhör jag tjatat om ett tag va slut.
Det första jag o Sussi gjorde när vi kom till skolan va att gå o kolla vid expeditionen o kolla om Matthias va sjuk, som igår. Hans namn hade blivit struket från igår så vi bara suckade o gick till lektionen.
När vi hade ätit klart gick vi direkt upp till italienskan för både jag o sussi behövde plugga, så vid 11.20 typ så kom Jesper o Rickard o sa att matthias troligen va sjuk. Så gick dem ner till receptionen o så ringde dem till honom o då sa han själv att han va sjuk. Sekreteraren hade strukit hans namn imorse o glömt skriva dit det igen efteråt, så om hon bara hade kommit ihåg o skriva upp det hade vi kunnat sluta 10.20!! Aja nu spelar det ingen roll men va abra ganska irriterande.

Men nu har vi iaf höstlov i en hel vecka!!! :D Ska bli så himla skönt med lite avslappning :) O ikväll ska jag, pappa, o kanske några andra ut o äta. Ska bli mysigt :) Mamma e med sin väninna i stan o äter så då drar vi andra åt andra hålelt till Södertälje ;)

Ha det gött! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0