HEEELG!! :D:D:D

Gud vad skönt med helg..igen :) Den här veckan har vi faktiskt inte gjort så jättemkt. vi har haft ett prov, en genomgång av läxa o ett förhör. Såååå skönt :D
Idag hade vi vårat berömda italienska läxförhör..det gick faktiskt ganska bra..kunde alla förutom tre, elr två tror jag ;)
Idag hade vi också en engelska hörförståelse..ganska lätt faktiskt..nån jag inte hängde med på men annars ganska bra. På gympan hade vi Badminton o det e sååå jävla kul!! :D:D Tennisen gör det väl säkert ännu roligare att spela :D
Nu sitter jag o lägger patiens o lyssnar på Rihanna - Disturbia ;) o snart ska jag väl börja lite med middag med mammsen <3 O imon ska jag storstäda hela huset! :(:( Orkar verkligen inte, men jag får betalt :D O sen på kvällen ska jag ha tjejmiddag här hemma..några kompisar kommer o då ska vi ha mysigt o äta gott :) Så jag kmr förmodligen inte skriva nåt då. Men ni får en uppdatering på söndag i såna fall. :) Det blir väl bra? :)

Nu ska jag göra klart min italienska uppgift som jag inte fatar ett skit av men ändå :s
Hej då! ♥


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej^^

Jo det går faktiskt helt okej. Tänkte fråga dig om du gillar typ fjärilar eller något eller om du kommit på något citat?

Kram

2009-10-04 @ 17:34:25
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0