Hemma igen efter en mkt låååång daag.....NOT! :P

Igår läste vi på tavlan utanför expeditionen att Haydar, våran mentor, va hemma med sjukt barn så han skulle va borta måndag, tisdag o onsdag den här veckan. Vi skulle börjat 10.45 idag men eftersom han var sjuk så började vi istället 11.50..inte helt fel ;)
Vi började då med Matte o vi fick tebax våra matteprov, o jag e faktiskt nöjd med mitt prov..kom så där på gränsen som vanligt till ett betyg men jag e väl rätt så nöjd iaf ;)
På engelskan hade vi nå jävla grammatikövningar...tråååååååååk!!!!!!!! Asså vem fan orkar ha gramatik fem lektioner i rad? :O
Aja skitsamma, lektionen e avklarad..skönt! :D O på vägen hem så mötte jag Hanna :D:D:D Hon bytte från HGY sam-språk till Sjödal Sam-bioteknik, o hon trivs ganska bra ;)

Nu ska jag göra klart tyskan till imon o försöka hinna med so:n som vi egentligen har tills nästa måndag, men det e  skönt o va klar med allt ;)

Ha det gött! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0