nästa tjejkväll avklarad! ;)

För ca 25 mi sen åkte Sandra o Sussi hem efter ytterligare en tjejkväll, o vi hade skitkul ikväll också :D
Först kollade vi på The day the earth stood still o den e väldigt bra ;) Efter det kollade vi på Twilight, igen..för mig e det typ 10e gången :P Men tycker man om en film så gör man! :)
O om typ två månader, kanske lite mer ska jag köpa en ny telefon, igen xD Men den här gången har jag faktiskt en bra anledning till att köpa en. Pappa bara köpte en han tyckte såg bra ut, men jag tkr inte om den. SÅ jag ska köpa en touch som e ungefär 2½ ggr billigare :P Det blir säkert bra. Fast pappa lär ju bli lite småsur för att jag vill köpa en ny telefon efter att jag precis fått en helt ny :P Men då får han bli sur xD

Gonatt! <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi precis^^

Kram

2009-10-11 @ 00:29:51
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0