Nu är min header äntligen klar tack vare underbara Therese! <3

Ja, nu e det väl typ en vecka sen som jag gick in på therese blogg http://thereseofsweden.se o frågade hur hon hade fixat sin fina header, o då sa hon att hon kunde hjälpa mig, o nu e den äntligen klar. TACK SÅ MKT THERESE! ♥♥♥ Hon ville också att jag skulle säga att hon gärna hjälper andra! :)

O alldelesnyss så blev jag också klar med middan, kycklingfilèer inlindade i parmaskinka o parmesan under. MUMS filibabba! :P

Så nu måste jag plugga tyska till imon, orkar verkligen inte ha det längre, jag SKA byta språk nästa år, vet inte vad än..men det kmr säkert ;)

Ha det gött! Puss o kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0