slut på lektionen! :D

Just nu sitter jag i en datasal på Huddinge gymnasium o har precis slutat italienskan, skönt! ;) Snart börjar svenskan, typ om en kvart tror jag, o då ska jag få hjälp med min novell. Den går ganska bra faktiskt. Jag skrev klart den igår men jag har lite småfel att åtgärda, det hoppas jag få hjälp med idag. :) Sen ikväll har jag träning, Tennis! :D:D Asså fatta vadl ycklig jag blev nu. Tennis e verkligen nåt o se fram emot :D Det tråkiga e att Elin inte kan komma, hon har fortfarande ont i handen :'( Men man ska tänka positivt o tänka på vad kul vi ska ha sen när hon kmr tebax :) Nu ska jag gå till nästa lektiion, svenskan, önska mig lycka till ;) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0